איך להפוך את החופש הגדול לפריחה עסקית למאמנים

האם הילדים או הנכדים שלכם יצאו לחופש הגדול?חופשה עבודה

האם אתם מרגישים באווירת קיץ וחופש באוויר?

האם גם הלקוחות שלכם "ברחו" לחו"ל לחופש שלהם?

מה זה אומר לכולנו?

בשנותי הראשונות, תקופת הקיץ הייתה בשבילי ממש תקופת "מלפפונים" עסקית רצינית מאד.

כל הגופים שעימם עבדתי לא ענו, או שלא רצו לענות..

קשה היה ליצור לקוחות חדשים.

פשוט לא ידעתי  מה לעשות, תרתי משמע .

מה לעשות עם הזמן שלי לטובת העסק שלי?

לאט לאט, החל ליפול האסימון.  הבנתי שהעסק שלי צריך להמשיך לעבוד ! כן, גם בחופש הגדול!

ואיך אומרים, אולי זה הזמן להפוך לימון ללימונדה ??

אולי  זה הזמן ליציאה מאזורי נוחות ובכלל לעשות טוב לעסק?

מכינים תכנית פעולה לחופש הגדול

הבנתי שכדי שאגיע למטרה העסקית שלי לא מספיק לרצות. צריך לבנות גם תכנית פעולה שתתווה לי את הדרך, הפעולות ובעזרתה אוכל גם להגדיר את היעדים.

מה שאני רציתי להשיג בתקופת החופש הגדול זה לבנות את תשתיות העסק שלי כך שאוכל להגיע לפריצה גדולה ברגע שמסתיים החופש.

בניתי תכנית שעוסקת בקידום תשתית העסק:

·         לבדוק ולטייב רשימות לקוחות

·         להגדיל רשימות לקוחות פוטנציאלים

·         לבדוק את מצב כספי

·         להשתתף במפגשים וכנסים

·         לכתוב מאמרים ותוכן

הבנתי דבר נוסף. מסתבר שיש אנשים שדווקא עובדים יותר בתקופת הקיץ. זה אומר שיהיה לי קל לגעת בהם. עוד הבנתי שיש הרבה עסקים שמתחרים על הזמן של הלקוחות שלי. בתקופת הקיץ רבים מהעסקים נכנסים להילוך איטי ודווקא אז זה הזמן הטוב ביותר להתבלט. הבנתי שיש גם הרבה לקוחות שדווקא עובדים יותר בתקופת הקיץ וזאת הזדמנות נהדרת ליצור איתם קשר.

בתחום שאני עוסק בו יש הרבה שעובדים בקיץ כגון מנהלים ביחידות נוער, חינוך בלתי פורמלי, מקומות תיירות ונופש ועוד.

התוצאות שהפקתי היו משמעותיות בכמה מימדים.

גם עשיתי סדר לעצמי בעסק שלי. החזרתי לעצמי שליטה בעסק. הרגשתי שהעסק אכן פועל, חי ונושם בהיבט ה"עסקי" שלו.

גיליתי גם שעם טיפה יצירתיות ויציאה מהקופסא תמיד אפשר למצוא לקוחות חדשים בתקופות השנה השונות. הבנתי שיש לפתח גם סוג של התמחות שתוכל לתת מענה למגוון הלקוחות גם בהתחשב בלוח השנה.

החופש הגדול יכול להיות הפריצה של עסק האימון שלכם

גם מאמנים יכולים לעבוד בתקופת החופש הגדול לבנות תשתיות עסיקות ולהגדיל את העסק שלהם.

כמובן שחשוב  לפעול גם בתחומים שאנחנו לעתים בורחים מהם (כספים, שיווק , מכירות וכדומה).

חשוב לנו להמציא את עצמנו מחדש, כל הזמן וגם בחופש הגדול.

ומסתבר שחופש של אחרים לא חייב לכפות עלינו זמן אבוד אלא יכול להיות הבסיס להצלחה.

חופש נעים

יאיר גלאור

מנכ"ל קואצ'ר סאקסס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *