יחסי הגומלין בין אימון לשיווקבמהלך לימודי האימון נדרשים התלמידים כחלק מתהליך ההסמכה , לאתר מתאמנים ולאמן אותם בכלל זה אימונים תחת הדרכה ,אתגר שכשלעצמו איננו פשוט ,שכן האימון נעשה בתשלום, גם אם סמלי, ונדרשת נכונות המתאמנים לעבור תהליך זה אצל מי שאינם עדיין מאמנים מוסמכים.
אך האם סוגיית "חיפוש" המתאמנים מקבלת מענה ראוי אצל מאמנים מוסמכים כולל בעלי וותק וניסיון מרובים ?
מהיכרותי לאורך השנים עם עמיתותיי ועמיתיי המאמנים ניכר שרובם מודעים לאותו קושי ומנסים להתמודד עם סוגיית איתור המתאמנים, ונתקלים בקושי גם לאורך קריירת האימון שלהם.
רובנו מכירים את שיטת ה "חבר מביא חבר" היא אותנטית, לא מחייבת השקעה ולעיתים אף מניבה הגעתם של מתאמנים, אולם לאורך זמן ממצה את עצמה.
האם ישנם דרכים נוספות, אפקטיביות יותר בעזרתן נשווק את הפרקטיקה האימונית שלנו ?
השינויים והתמורות הטכנולוגיות והמדיה הן הבשורה לכל מי השואף למנף את עשייתו האימונית ,בעזרתם ניתן ליצור תקשורת מהירה, יעילה ואפקטיבית.
אתר פרקטיקת האימון, דף הפייסבוק, בלוגים, מאמרים , וויבנר , ערבי חשיפה והרצאות ועוד,
האם בכל אלו אתם עושים שימוש ? באיזו מידה הם מוכרים ומהווים חלק מעשיית השיווק עסק האימון ?
ראוי להכיר את אותם כלים שיווקיים ופרסומיים, אין ספק שיש בהם כדי לקדם ולמנף הגעה לקהלים פוטנציאליים ולהפכם למתאמנים שלכם ובכך להפכו לעסק מניב ומשגשג.
אפי גבע