מניסיון רב והכרות עם חברים רבים שה מאמנים או מטפלים , אני שומע לא פעם את המשפט "קשה לי למכור את עצמי".
כמענה למשפט זה המצביע על פרדיגמה בעיית ומחסום למאמן אספר סיפור קצר ואופייני
לפני כשבוע נפגשתי בפגישת עבודה ברשת חינוכית גדולה עם בעל תפקיד חינוכי בכיר.
לפתע-דפיקה בדלת ולחדר נכנס אדם מבוגר-מארחי הציגו בפני -אחד מנהי בתי הספר הבכירים וכיום אחראי על משלחות לפולין .
קמתי לכבודו, לחצתי לו יד ומסרתי בידו את מארז המסע לפולין במשפט –"זה משהו ששווה שנדבר עליו". המנהל מיד התיישב ושאל אותי על המארז.ב-45 שניות. רכזתי לו מידע המחבר בין המארז ועשייתי כולל הסיפור האישי שמאחוריו. מיד נקבעה פגישה לדון בשת"פ בינינו.
מקרים דומים לזה מתרחשים כל יום לכל אחד מאיתנו.
התובנה – תוכן שיווקי אינו "מכירה " -יש דרכים ועל המאמן לדעת בכל מצב , בכל שעה ומקום לשוק את עצמו בדרך יצירתית , ממוקדת שתשאיר טעם.
מבחנו של מאמן מצליח עסקית הוא בהיותו כל העת במצב תודעה שיווקי-עסקי כי כל אחד לקוח פוטנציאלי.
מצב תודעה הינו המרכיב החשוב ביותר בהצלחת המאמן שכן בלעדיו לא יוכל ליישם את כל המרכיבים הנדרשים מעשית להגיע ליעדיו ולהיות אכן מאמן בעל עסק מצליח .
נמליץ לכל המאמנים לבחון את עצמם ביושר אם הם אכן מאמנים מצליחים עסקית, ולהתחבר לעשיה החשוב של לעשות את עצמנו ואת חברינו למאמנים מצליחים בעלי עסק מצליח
יאיר גלאור
מנכ"ל Coacher success