התודעה העסקית של מאמן מצליח

 

מניסיון רב והכרות עם חברים רבים שה מאמנים או מטפלים , אני שומע לא פעם את המשפט "קשה לי למכור את עצמי".

כמענה למשפט זה המצביע על פרדיגמה בעיית ומחסום למאמן אספר סיפור קצר ואופייני

לפני כשבוע נפגשתי בפגישת עבודה ברשת חינוכית גדולה עם בעל תפקיד חינוכי בכיר.

לפתע-דפיקה בדלת ולחדר נכנס אדם מבוגר-מארחי הציגו  בפני -אחד מנהי בתי הספר הבכירים וכיום אחראי על משלחות לפולין .

קמתי לכבודו, לחצתי לו יד  ומסרתי בידו את מארז המסע לפולין  במשפט –"זה משהו ששווה שנדבר עליו". המנהל מיד התיישב ושאל אותי על המארז.ב-45 שניות. רכזתי לו מידע המחבר בין המארז ועשייתי כולל הסיפור האישי שמאחוריו. מיד נקבעה פגישה לדון בשת"פ בינינו.19-shoa

מקרים דומים לזה מתרחשים כל יום לכל אחד מאיתנו.

התובנה – תוכן שיווקי אינו "מכירה " -יש דרכים ועל המאמן לדעת בכל מצב , בכל שעה ומקום לשוק את עצמו בדרך יצירתית , ממוקדת שתשאיר טעם.

מבחנו של מאמן מצליח עסקית הוא בהיותו כל העת במצב תודעה שיווקי-עסקי  כי כל אחד לקוח פוטנציאלי.

מצב תודעה הינו המרכיב החשוב ביותר בהצלחת המאמן שכן בלעדיו לא יוכל ליישם את כל המרכיבים הנדרשים מעשית להגיע ליעדיו ולהיות אכן מאמן  בעל עסק מצליח .

נמליץ לכל המאמנים לבחון את עצמם ביושר אם הם אכן מאמנים מצליחים עסקית, ולהתחבר לעשיה החשוב של  לעשות את עצמנו ואת חברינו למאמנים מצליחים בעלי עסק מצליח

 

יאיר גלאור

מנכ"ל Coacher success

 

 

 

 

 

Check Also

אפי גבע

המסע האישי שלי ממאמן לבעל עסק של אימון

האם כאשר סיימתם את לימודי האימון האמנתם שאתם כבר יודעים את כל המיומנויות האימוניות? האם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *