עסק של מאמן יכול לצמוח בזכות טיול בחופשת קיץ-בואו ללמוד איך

האם אנו רוצים להעניק ערך מיטבי למתאמנים שלנו?עסק של אימון מתפתח בעקבות חופש קיץ

האם  חשוב לנו להצליח להשיג מתאמנים חדשים לאורך השנה ?

האם אנו מצליחים ליצור איזון בין העסק שלנו לשאר תחומי חיינו?

האם אתם מתכוונים לטייל בקיץ?

האם אתם רוצים לדעת איך טיול בחופשת קיץ יכול להצמיח את עסק האימון שלכם?

הקשר בין טיול לאימון ?

אחרי שתסיימו לקרוא את המאמר מתחילתו ועד סופו, תראו שטיול בחופשת הקיץ יאפשר לכם מעבר לחוויה הייחודית גם יצירת איזון נכון לקדם את עסק האימון ולהעניק למתאמנים שלכם ערך אמיתי.

טיול בחופשה כפרספקטיבה עלינו

אתם תגלו כמה נכון לשלב חופשה שתעניק לכם פרספקטיבה עליכם, על העסק שלכם. באוירה של רוגע ושלווה, דווקא בארצות ותרבויות שונות, תקבלו שפע של רעיונות ,אנרגיה ומשאבים חדשים.

כמידי קיץ אני מתכנן טיול בדגש על טבע בארצות שונות. אנו אורזים תרמילים וטסים לרחבי הגלובוס. מטרת הטיול המוצהרת היא לחוות נופים, תרבויות, טעמים ,אקלים חי וצומח ולצדם לשנות אווירה , קצב וסדר יום.

נשמע לכם מוכר ? אין ספק שרבים מאתנו מטיילים בעולם בתקופה זו.

מטרות הטיול

האם ישנן מטרות נוספות לטיול שלא נתנו עליהם את הדעת ? בוודאי.

כמאמנים אנו משתמשים במיומנויות אימוניות כדמיון מודרך ומאתגרים את המתאמנים ליצור  תמונת עתיד מיטבית.

אנו מכוונים את המתאמנים להתנתק מ"כאן ועכשיו" ולצפות בעתיד.

למה חו"ל?

ראשית אפשר וראוי לטייל גם בארץ ,אך הסיכוי להתנתק מהסביבה והמוכר בארץ, כל שכן ממכרים והיומיום מוגבל במידת מה. התנאים בחו"ל מאפשרים להתנתק משגרת החיים והעשייה. עצם הניתוק מאפשר לארגן את המחשבות ממקום של נינוחות ורוגע.

החלפת האווירה מאפשרת גם "ניקוי ראש", איורור הרגשות וסידור המחשבות ומעניקה גם את היכולת  גם לבצע זום אין וזום אאוט לגבי העשייה, היעדים ולבחון האם עסק האימון שלי נמצא במקום הנכון.

כיצד אני מתכנן את הטיול ומה הקשר לקידום העסק ?

מילת המפתח היא יצירת איזונים

איזון שבין הגוף לנפש , זה המשלב ימי מסע אינטנסיביים בטיפוס על הרים, בצעידה לאורך נחלים , בצפייה בנופים מרהיבים ובהתמקדות בחוויה הרב חושית.

אז מה הקשר בין גוף נפש לקידום עסק האימון שלי ?

כיצד זה יפעל בעסק שלי ?

הרעיון הוא להביא את אותו איזון לעסק.  לשלב לצד ארגז הכלים המקצועי השזור בהענקת מימד של חוויה רב חושית למתאמן את  המסע האינטנסיבי לשיווק העסק, לקידום המכירות, לפרסום ,לכתיבה ממוקדת ולשיתופי פעולה.

נר לרגליי הוא ההיגד של הלורד מלצ"ט יהודי ציוני שחי באנגליה בתחילת המאה הקודמת  ,שביקר בארץ ושכך כתב :" עלייך לחיות את חייך מידי יום ביומו כאילו אתה מטפס הרים. אם תעיף מבט מידי פעם אל הפסגה, תזכור את מטרותייך, תוכל לראות נופים רבים ויפיפיים, מכל נקודת תצפית חדשה. עלייך לטפס לאיטך וליהנות מכל רגע חולף והנוף הנשקף מהפסגה יהיה שיא הולם למסע כולו"…

העשייה האימונית כמסע

מתוך שהעשייה האימונית היא נדבך חשוב במסע חיינו ,ראוי שנטול לעצמנו את התובנה שיש קו מקשר בין תכנון וביצוע הטיול לבין איזון גוף נפש לבין התארגנות מחדש וחשיבה ממוקדת שתכליתה בסופו של עניין היא קידום העסק האימוני.

מהו הקשר ?

טיול מחייב תכנון מוקפד , יצירת מסלול, הצבת יעדים ולוחות זמנים. ממש כשם שכמאמנים, אנו מכוונים את העסק שלנו ומגדירים חזון, מטרות, הצבת יעדים ובניית תכנית פעולה כולל תכנית עסקית.

ממש כשם שבעת הטיסה חזרה לארץ, אני מתחיל כבר לראות בעיני רוחי את הטיול והמסע הבא לחו"ל בקיץ הבא, כך נכון כבר בימי חופשת הקיץ הנוכחי לתכנן את השנה הבאה גם בעסק האימון הפרטי שלנו.

מה אני מתכוון לעשות ?

הקיץ נצא לבולגריה ומקדוניה , ננקה את הראש, נאמן את שרירי הרגליים, נעדן את שרירי הפה ונספוג ויטמין D. בין לבין, אנקה את הראש, אארגן את המחשבות ואצפה ממקום אחר על היש, על כל מה שמצריך הערכות ושינויים  תוך שאני מגדיר מטרות ויעדים חדשים ואמצעים יצירתיים לקידום העסק שלי כמאמן לשנה הקרובה.

אז מה אתם מתכננים הקיץ ?

כעת לאחר שקראתם כיצד אני בוחר לעשות זאת ,כל שנותר לשאול את עצמנו את השאלות שאנו כה מיטיבים לשאול את המתאמנים והפעם לשאול את עצמנו וגם לענות.

המאמן שבנו שואל ומשיב

אז לאן אני מתכנן את החופשה הקרובה ? בארץ ? בחו"ל?

מה היא תעניק לי ?כיצד אצור את האיזונים הנכונים ואיך אקדם בשנה הקרובה את עסק האימון שלי ?

אלו מטרות אני הולך לממש כבר עתה לקידום העסק ? מהם הרעיונות החדשים שאקדם כמאמן ?

מהו הצעד הראשון  ומה תהיה עבורי הצלחה בעסק שלי?

חופשה וטיול מהנים וקיץ חוויתי לכולנו,

שלכם, אפי גבע

Check Also

נטוורקינג ושיחה אפקטיבית

תקשורת אישית אפקטיבית כדי להשיג יותר לקוחות

האם ברור לנו שיש קשר ישיר בין ההצלחה העסקית לבין היכולת ליצור קשר עם אנשים? …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *