כמאמנים אישיים אנו מרבים להשתמש בעסוק בתחומי ליבה בתהליך כגון: חזון, תמונת עתיד מיטבי, יעוד ומטרות כמו גם ,הנעה לפעולה ויציאה מאזור הנוחות.
אנו מנחילים תחומי אלו למתאמנים ואלו מוצאים ביטויים לאורך כל התהליך, אנו עושים זאת במיומנות ובמקצועיות והתוצאות הינן בהתאם.
נשאלת השאלה באיזה מידה אנו מקיימים את אותם תחומי ליבה בתוך עסק האימון שלנו? האם ישנו מיתאם בין מה שאנו משננים למתאמנים לבין מימוש אותם תחומים בבחינת .."נאה דורש נאה מקיים"..?
רובנו מכירים ומיישמים את שיטות האימון הנפוצות כאימון אחד על אחד המתקיים בד"כ פנים אל פנים, אימון באמצעות שימוש בסקייפ, לרובנו דף בפייסבוק ואתר באינטרנט.
האם אנו מכירים שיטות אימון נוספות ? האם אנו ממקסמים את הפוטנציאל האדיר שמעמידה עבורינו המדיה הדיגיטלית באמצעות האינטרנט והפייסבוק כהלכה?
אני מזמין את כולנו לעצור לרגע מהעשייה האימונית האינטנסיבית להביט במראה ולענות בכנות וביושר האם כל מה שאנו מחייבים את המתאמנים שלנו ואף עומדים על כך מיושם בעסק האימון שלנו ?
חשוב שתהיה בידנו תכנית פעולה ובליבה החזון העסקי שלנו, הצבת מטרות ויעדים ושתהיה בה תכנית עסקית מפורטת כולל תכנית שיווק .
יציאה מאזור הנוחות והנעה לפעולה הינם תנאי מהותי לקיומו וקידומו של תהליך אימון מיטבי, למיטב הכרתי וידיעתי רבים מאיתנו מאמינים ואף פועלים מתוך גישה שמרנית ופחות מעזים להשתמש בכלים המתקדמים בכל הנוגע לשיווק עסק האימון, בכל הקשור לפרסום, ליצירת ניראות ולשילוב טכניקות אימון מתקדמות.
חשוב שנכיר את הכלים החדשים, את הטכניקות הללו וכך נוכל להפוך ממאמנים טובים למאמנים בעלי עסק מצליח לאימון,כך גם נשכיל לפעול באינטגריטי ובהלימה ולקיים הלכה למעשה את ההיגד "נאה דורש נאה מקיים" ונצא אנו המאמנים ובאמצעותינו המתאמנים נשכרים.
אפי גבע – מנהל הדרכה ופיתוח Coachersuccess
מאמן אישי ועסקי ובעלים "מעגלי חיים"