חשיפה ציבורית -הדרך להיות "שם"

אחת הדרכים החשובות  למאמן למיצוב ומיתוג בשוק הרווי של אימון הוא חשיפה ציבורית.

חשיפה כזו תועיל מאד ביצירת תודעה  ,  ביצירת גלים, בתקשורת , פרסום ומיצוב .

דוגמא מצויינת היא הופעות-הרצאות וסדנאות ללא תשלום בפני פורומים ציבוריים , בעיקר  של  מובילי דיעה כמו מועדני רוטרי , ליונס, ארגוני התנדבות, ועוד.

במועדונים ובפורומים אלו חברים אנשים להם מעגלי הכרות נרחבים מאד. אפשר להגיע לתקשורת באמצעות הפעולת מסוג זה , וכן ליצור קשרים אישים חשובים.

בהופעות מסוג זה יוכל המאמן להציג מיכולותיו, לספר סיפורי הצלחה מעניינים, להיות רלוונטי .

בתום המפגש יוכל כמובן וחשוב שיעשה כך, לחלק כרטיס ביקור וכל חומר של הכרות ולזרוק חכה לחברים עם הצעה להזמנות לחוגים אחרים(שכן רבים מחברים בארגונים אלו חברים בלא מעט ארגונים ).

אפשר ואף רצוי לברר (בעדינות) אם הכנס מתועד בכל דרך, לקבל תעוד(סרט או תמונות)ולהפיצם , להציע למען הפורום שידור חי של המפגש וכך ליצור win win.

רצוי שהופעות כאלו יתקיימו גם במקומות להם ממשקים עם לקוחות פוטנציאלים שלך המאמן בהתאם לתחום האימון שלו .לדוגמא בארגונים להם ממשקים עם פורשי צה"ל (שער טוב לחבור לארגוני פורשי צה"ל לפעולה עימם ), לארגונים להם קשר  עם גמאים ומבוגרים למתמחים בגיל השלישי ובדילמות בהם נתקלים בו או בארגונים כלכליים -שער לחבירה למוסדות כלכליים ולארגונים כלכליים.

לסיכומו של עניין=שימירו בתודעה שמשמעות ה"להיות שם " דרך תרומה בקהילה בתחום המקצוע שלך , מחזיר אליכם הרבה -תת זה לקבל.

בהצלחה 

 

יאיר גלאור

מייסד ומנכ:ל 

קואצ'ר סקסס

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Check Also

איך למצוא לקוחות חדשים ?

שאלה נצחית שעומדת בפני כל חברינו המאמנים -איך למצוא לקוחות חדשים לאימון? האימון אינו מוצר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *